تورنمنت معاملاتي تورنمنت معاملاتي

فارکس حرفه ای

مسابقات بروكر پاكت آپشن PocketOption

?آموزش مسابقات در پاكت آپشن PocketOption?
بروكر معتبر پاكت آپشن علاوه بر خدمات معاملاتي باكيفيت و متنوع، مسابقاتي نيز ترتيب ديده است كه در آن انواع معامله گران پس از ثبت نام در بروكر پاكت آپشن مي‌توانند با هم رقابت كنند و برنده جوايز ارزنده‌اي شوند.

به طور كلي پلتفرم پاكت آپشن امكانات مختلفي دارد تا بتوانيد در كنار معامله، از روش هاي ديگر مانند رقابت و مسابقه نيز سودآوري كنيد و همينطور تجربه معاملاتي جذاب و هيجان‌انگيزتري داشته باشيد.

در اين مطلب به هدف مسابقات پاكت آپشن، جزئيات آنها و نحوه شركت در آنها در سايت رسمي پاكت آپشن مي‌پردازيم تا بتوانيد بدون معطلي وارد مسابقه شويد و با ديگر معامله گران و سرمايه گذاران پاكت آپشن رقابت سالمي داشته باشيد.

?امكانات مسابقات در پاكت آپشن
جزئيات
?مسابقه با پول مجازي
ارز مسابقه يكسان بين همه شركت‌كنندگان
✨احراز هويت پاكت آپشن
ضروري
?برداشت جوايز نقدي
پس از اولين واريز به حساب
?شارژ پول مجازي
تا 100 ارز مسابقه
مسابقه معاملاتي پاكت آپشن چيست؟
يك مسابقه يا تورنمنت معاملاتي در واقع رقابتي است كه بين معامله گران بروكر پاكت آپشن انجام مي‌شود تا مشخص شود كه چه كسي مي‌تواند بهترين عملكرد معاملاتي را داشته باشد. البته برخي مواقع اين مسابقات در قالب يك قرعه‌كشي انجام مي‌شود و عملكرد معامله در آن اهميت زيادي ندارد.

بروكرها مانند پاكت آپشن معمولا اينگونه مسابقات را برگزار مي‌كنند تا هم مشتريان جديدي جذب كنند و هم مشتريان جديد را نگه داشته و روش ديگري براي تعامل با پلتفرم معاملاتي ايجاد كنند و از اين راه مي‌توان سودآوري در پاكت آپشن را افزايش داد.

برخي مسابقات بروكر پاكت آپشن بدون هيچ هزينه‌اي و به صورت رايگان انجام مي‌شود و اگر شما به افتتاح حساب بروكر پاكت آپشن بپردازيد، به راحتي مي‌توانيد با توجه قوانين مسابقه، وارد آن شده و جزو شركت كنندگان باشيد. برخي ديگر اما داراي هزينه ورود هستند كه بايد قبل از شركت آن را پرداخت كنيد. اين نوع از مسابقات معمولا داراي جوايز نقدي بزرگتري هستند.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

 

مزاياي شركت در مسابقه پاكت آپشن PocketOption
برندگان مسابقات پاكت آپشن جوايز ارزنده‌اي دريافت مي‌كنند كه براي هر مسابقه قبل از شروع مشخص مي‌شود و شما مي‌توانيد براي برنده شدن آن در سايت رسمي بروكر PocketOption برنامه ريزي كنيد.

مسابقات در بروكر پاكت آپشن به صورت هميشگي در دوره‌هاي مختلف برگزار مي‌شوند و نيازي نيست عجله‌اي در شركت در آنها داشته باشيد و به مي‌توانيد با تحقيق و مطالعه شرايط هر مسابقه وارد آن شده و براي برنده شدن جوايز اقدام كنيد.

يكي ديگر از مزاياي شركت در اين نوع مسابقات تمرين و بهبود مهارت هاي معاملاتي خود پلتفرم پاكت آپشن فارسي است. در واقع مسابقه مي‌تواند يك انگيزه بزرگي باشد تا تمام تلاش خود را بكنيد تا بهترين عملكرد معاملاتي خود را به نمايش بگذاريد.

مي‌توانيد به سراغ استراتژي هاي پاكت آپشن مختلف برويد و آنها را براي عملكرد بهتر امتحان كنيد و كارهاي ريسكي تر انجام دهيد تا بتوانيد سودآوري خود را افزايش دهيد. با برنده شدن در مسابقات اعتماد به نفس معاملاتي شما نيز تا حد زيادي افزايش پيدا مي‌كند و سريعتر مي‌توانيد به يك معامله گر باتجربه تبديل شويد.

در نهايت بايد اشاره كنيم كه با شركت در مسابقات PocketOption شما از اين مزيت برخوردار مي‌شويد كه با ديگر معامله گران تعامل كنيد و ترفندهاي معاملاتي مختلفي از آنها ياد بگيريد و در كنار هم پيشرفت كنيد.

با ورود به سايت بروكر پاكت آپشن و شركت در اين مسابقات، شما مي‌توانيد استراتژي هاي معامله گران برنده دوره‌هاي قبلي را با دقت بررسي كنيد تا مهارت هاي خود را بهبود ببخشيد. برخي مواقع حتي مسابقات به صورت تيمي نيز انجام مي‌شود كه در آن در كنار يكديگر در گروه‌هاي مختلف رقابت مي‌كنيد.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

قوانين شركت در مسابقات پاكت آپشن PocketOption
به طور كلي معامله گران بايد قبل از شركت در هر مسابقه در بروكرهاي مختلف احتياط كنند و همه قوانين آن را بخوانند. اين قوانين براي هر نوع مسابقه متفاوت است و پاكت آپشن نيز قوانين متفاوتي در مورد مسابقات در وب سايت رسمي PocketOption قرار داده است.

يكي از مهمترين مواردي كه بايد به آن توجه كنيد اين است كه مسابقه در كداميك از انواع حساب هاي پاكت آپشن انجام مي‌شود. برخي مسابقات در حساب دمو پاكت آپشن با پول مجازي انجام مي‌شود كه در آن شما مي‌توانيد به اندازه دلخواه ريسك كنيد و نگران سرمايه خود نباشيد.

اما در مسابقات مربوط به حساب واقعي پاكت آپشن شما بايد با سرمايه خود معامله كنيد و در كنار مسابقه، به فكر سودآوري و عدم ضرر كردن و استفاده از استراتژي مديريت ريسك نيز باشيد.

فراموش نكنيد كه براي شركت در مسابقات در بروكر پاكت آپشن شما بايد فرايند تاييد و احراز هويت حساب پاكت آپشن را بگذرانيد. پس از تاييد حساب شما، به راحتي به بخش ثبت نام در مسابقه برويد و شركت كردن خود در مسابقه را تاييد كنيد.

آموزش نحوه شركت در مسابقه پاكت آپشن
مسابقات در پلتفرم پاكت آپشن شامل يك گروه بسته از كاربران معاملاتي پاكت آپشن مي‌شود كه داراي موجودي ابتدايي يكسان بوده و بر روي نماد معاملاتي يكساني معامله مي‌كنند. هر معامله گري كه بتوانيد بيشترين سودآوري در بروكر پاكت آپشن را كسب كند، برنده خواهد بود.

بسته به تنظيمات مسابقه معمولا سه جايگاه اول در مسابقه شامل دريافت جايزه ارزنده از طريق سايت معاملات بروكر پاكت آپشن مي‌شوند و اين جايزه به صورت نقدي به آنها ارائه مي‌شود.

معمولا در بروكر پاكت آپشن مسابقه با موجودي مجازي انجام مي‌شود بنابراين شركت‌ كنندگان نيازي ندارند كه در حساب زنده پاكت آپشن سرمايه خود را خرج كنند تا بتوانند در مسابقه برنده شوند و همه چيز به صورت معامله در حساب تمريني پاكت آپشن انجام مي‌شود.

بخش مسابقات يا Tournaments در وب سايت كارگزاري پاكت آپشن شامل سه بخش متفاوت مي‌شود. بخش پيشروي يا Progress آمار خلاصه‌اي از مسابقاتي كه شما در حال حاضر در آن در حال شركت هستيد را نشان مي‌دهد.

از طرف ديگر بخش فعلي يا Current مسابقه هايي را نشان مي‌دهد كه شما مي‌توانيد در حال حاضر در آن شركت كنيد. بخش در آينده يا Upcoming نيز مسابقاتي را نشان مي‌دهد كه به زودي در آينده در پلتفرم بروكر پاكت آپشن ايران براي شما در دسترس قرار خواهد گرفت.

 

اطلاعات و شرايط مسابقه پاكت آپشن PocketOption
براي پيدا كردن اطلاعات لازم در مورد هر مسابقه در پاكت آپشن و شرايط آن كافي است در بخش مسابقات روي هر كدام از آنها كه نظر شما را جلب كرده است كليك كنيد و در يك پنجره جديد اطلاعات كامل آن را از جمله هدف، توضيحات و شرايط مشاهده خواهيد كرد.

براي مثال شما مي‌توانيد در مسابقه Day Off پاكت آپشن بدون هيچ مبلغ ورود شركت كنيد و پس از ورود به سايت بدون فيلتر پاكت آپشن و انتخاب اين مسابقه وارد آن شويد. مبلغ جايزه اين مسابقه 250 دلار است و حداقل 10 نفر به صورت گروهي در آن شركت مي‌كنند.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

در بخش اطلاعات شما مي‌توانيد مشاهده كنيد كه در آن روز چند نفر در مسابقه شركت كرده‌اند. همينطور شما مي‌توانيد دوباره مبالغ مجازي خود را با پرداخت يك هزينه كوچك مانند 1 دلار، دوباره به دست آوريد و با آن معامله كنيد.

در شروع مسابقه همه شركت كنندگان داراي پول مجازي يكساني خواهند بود و هر كسي بتوانيد بيشترين سودآوري را با آن به دست آورد، برنده مسابقه خواهد بود. در اين مسابقه نيازي به واريز به حساب پاكت آپشن وجود ندارد.

سرمايه مجازي شركت در مسابقه پاكت آپشن
همانطور كه گفتيم، شركت در مسابقه هاي بروكر پاكت آپشن از طريق ورود به سايت پاكت آپشن بدون فيلترشكن و با مبالغ مجازي كه اين پلتفرم در اختيار شما مي‌گذارد انجام مي‌شود و نيازي به شارژ حساب پاكت آپشن با سرمايه خودتان نيست.

اين سرمايه مجازي معمولا 100 ارز مسابقه است كه در ابتداي مسابقه در اختيار شما قرار مي‌گيرد. خبر خوب اين است كه شما مي‌توانيد به راحتي دوباره اين مبلغ را شارژ كنيد و 100 ارز مسابقه يا Tournament Currency به حساب خود اضافه كنيد.

اين در صورتي امكان پذير است كه موجودي سرمايه مجازي شما كمتر از 100 شود. براي افزايش سرمايه مجازي حساب خود كافي است در بخش بالا سمت راست كابين پاكت آپشن بر روي گزينه Re-Buy كليك كنيد. در اين حالت شما به راحتي مي‌توانيد در صفحه باز شده بر روي تاييد Re-Buy كليك كنيد تا مبلغ به حساب شما اضافه شود.

دريافت جوايز مسابقه بروكر پاكت آپشن PocketOption
در صورت برنده شدن به منظور دريافت جايزه مسابقه خود بايد به بخش پيشروي يا Progress در سايت معامله بروكر پاكت آپشن مراجعه كنيد و از بخش تاريخچه يا History مسابقه‌اي كه در آن برنده شده‌ايد را انتخاب كنيد و روي گزينه دريافت جايزه يا Take The Prize كليك كنيد.

لطفا توجه داشته باشيد كه رتبه‌بندي مسابقه پاكت آپشن بر اساس سودآوري انجام شده محاسبه مي‌شود نه موجودي فعلي سرمايه مجازي كه در حساب خود داريد.

نكته مهمي كه بايد به آن توجه داشته باشيد اين است كه شما تنها پس از واريز به بروكر پاكت آپشن مي‌توانيد مبالغي كه در مسابقه يا مسابقه هاي پاكت آپشن برنده شده‌ايد را برداشت كنيد. همه جوايز بروكر پاكت آپشن به صورت نقدي بوده و به حساب بروكر پاكت آپشن شما منظور مي‌شوند.

سيستم دستاوردها در سايت پاكت آپشن
دستاورد يا Achievement در واقع يك جايزه براي فعاليت معاملاتي در بروكر پاكت آپشن است. معامله گران بايد به شرايط خاصي در معاملات دست پيدا كنند تا بتوانند يك دستاورد را براي پروفايل پاكت آپشن خود آزاد كنند.

شما مي‌توانيد از طريق پنل سمت چپ كابين معاملاتي پاكت آپشن به منوي دستاوردها دسترسي پيدا كنيد. با باز كردن دستاوردها در وب سايت فارسي PocketOption به شما مقدار مشخصي Gem و همينطور امتياز تجربه يا Experience Point تعلق مي‌گيرد.

شما از Gemها مي‌توانيد به منظور خريد مزاياي معاملاتي در بخش بازار بروكر پاكت آپشن استفاده كنيد. از طرف ديگر امتيازهاي تجربه براي افزايش سطح حساب معاملاتي پاكت آپشن شما استفاده مي‌شود و به شما اجازه مي‌دهد به امكانات باارزش‌تر در بازار دسترسي پيدا كنيد.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

سوالات متداول مسابقات بروكر پاكت آپشن PocketOption
نحوه شركت در مسابقه پاكت آپشن چطور است؟
مسابقات در پلتفرم پاكت آپشن شامل يك گروه بسته از كاربران معاملاتي پاكت آپشن مي‌شود كه داراي موجودي ابتدايي يكسان بوده و بر روي نماد معاملاتي يكساني معامله مي‌كنند. هر معامله گري كه بتوانيد بيشترين سودآوري در بروكر پاكت آپشن را كسب كند، برنده خواهد بود. براي اطلاعات بيشتر از طريق واتساپ و تلگرام  با ما در ارتباط باشيد.

چطور اطلاعات مسابقه پاكت آپشن را ببينيم؟
براي پيدا كردن اطلاعات لازم در مورد هر مسابقه در پاكت آپشن و شرايط آن كافي است پس از افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن در بخش مسابقات روي هر كدام از آنها كه نظر شما را جلب كرده است كليك كنيد و در يك پنجره جديد اطلاعات كامل آن را از جمله هدف، توضيحات و شرايط مشاهده خواهيد كرد. در بخش اطلاعات شما مي‌توانيد مشاهده كنيد كه در آن روز چند نفر در مسابقه شركت كرده‌اند.

چطور پول مجازي مسابقه پاكت آپشن را شارژ كنيم؟
شما مي‌توانيد به راحتي دوباره مبلغ مجازي را شارژ كنيد و 100 ارز مسابقه به حساب خود اضافه كنيد. اين در صورتي امكان پذير است كه موجودي سرمايه مجازي شما كمتر از 100 شود. براي افزايش سرمايه مجازي حساب خود كافي است در بخش بالا سمت راست كابين پاكت آپشن بر روي گزينه Re-Buy كليك كنيد. در اين حالت شما به راحتي مي‌توانيد در صفحه باز شده بر روي تاييد Re-Buy كليك كنيد تا مبلغ به حساب شما اضافه شود.

دستاوردها در پاكت آپشن چيست؟
دستاورد يا Achievement در واقع يك جايزه براي فعاليت معاملاتي در بروكر پاكت آپشن است. معامله گران بايد به شرايط خاصي در معاملات دست پيدا كنند تا بتوانند يك دستاورد را براي پروفايل پاكت آپشن خود آزاد كنند.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

مهمترين مزيت شركت در مسابقه پاكت آپشن چيست؟
شما مي‌توانيد به سراغ استراتژي هاي بروكر پاكت آپشن مختلف برويد و آنها را براي عملكرد بهتر امتحان كنيد و كارهاي ريسكي تر انجام دهيد تا بتوانيد سودآوري خود را افزايش دهيد. با برنده شدن در مسابقات اعتماد به نفس معاملاتي شما نيز تا حد زيادي افزايش پيدا مي‌كند و سريعتر مي‌توانيد به يك معامله گر باتجربه تبديل شويد.

 

 

 

ايمو، وايبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اينستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

كانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فيس بوك Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  يوتيوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ايميل:  [email protected]

تيك تاك Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پينترست Pinterest: https://www.pinterest.com/pforex/_created/

رديت Reddit: https://www.reddit.com/user/pforex/

 

پيروز باشيد 

فاركس حرفه اي


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/9/9 ساعت: ۱۶ توسط:pforex :